Monday, March 2, 2009

Kwn aku kna beb….

Aku kuar umah kul 6.15 lg tp sbb kakak sdra aku sst jln so lmbt ckit lah. Tiba je tmpt yg dijnjikn, aku terus meluru ke kete lyn. Tepat kul 7 ptg, aku bertlk dr serdang ngan lyn ngan menaiki kete waja berplatkn tab 6390… ms dlm kete lyn trs tnya pndpt aku, gimana cranye nk knkn besday gal…aku n lyn perah otak cm nk jwb exam… ms kt hghway hjn renyai2... ada can la nk ptg… ms dlm proses nk fkr.. aku x sdr pn dh. Rupany aku n lyn dh nk smpi kt tangkak… aku tgk jam dh kul 8. terkejut gila aku n lyn… kitorg ambk msa 1 jam je dr serdang ke tangkak. Mmg gile.. ye la mana nk sdr, asyik borak2 je… ptt la cpt lyn potong semua kete… merc, bmw, Honda… semaunye kalah dek lyn.. pecut x ingt 150km/jam…tp kn x rasa apa pn… smpi je kt tangkak aku singgah 7e nk bli ais… n lps tu pi bli kek cappuccino… beeeeeesssssst…yamyam… kul 8.30 aku smpi umh lyn… aku n lyn trs bt ikt apa yg kami plankn dlm kete lg… sblm tu, aku dh pakat ngan kwn2 aku… pnt gak sbnrnye bila perah otak…. Mlm tu plan kitorg berjalan sedikit lancar.. tp besday gal ‘TERKENA’ gak la… huhuhu… srnk…

No comments:

Post a Comment